Sonntag, 5. Oktober 2014

Eestlastele väike update

Dzien dobry sõbrad!

Olen peagi 1 nädalat siin Poolas olnud ja saan öelda et mulle vägagi meeldib! Olen juba nii palju näinud, tehtud ja läbi elanud ja ma tean et 9 kuud on palju ja et veel nii palju saab juhtuda! Ja ma täiega ootan seda!
Eelmisel esmaspäeval tulin ma siia bussiga ja ööbisin 2 ööd ühe sõbranna juures - teisipäeval ma siis esimene kord käisin läbi Krakowa vanalinna - ma ütlen teile, see on täiega ilus ja pean ütlema et isegi ilusam kui Tallinna oma! Okei, see on suurem ka, aga siiski - ja kohe teisipäeval hommikul kui kõndisin läbi linna nägin kaks poissi ja üks karjus täiega "türa" ja ma teadsin et ka eestlased elavad siin :D. Ja ma isegi nägin eesti lippu ühel aknal, uskumatu!
Niisiis, kolmapäeval sain lõpuks ometi oma enda korterisse minna ! Nii lahe, see on tõesti suur, eriti köök on iluilus. Ma ei ela küll üksinda oma toas vaid mul on toakaaslane (nimega Jette) kes on väga lahe , õnneks ma saan (veel?) täiega hästi taga läbi! Ja siis elavad siin veel teine sakslane, üks poiss Hispaaniast ja Itaaliast ja mõnikord ka tüdruk Prantusmaalt - aga kuna tal on poiss siin Krakowis ta ööbib enamik ajast tema pool - parem meie jaoks, sest üks vannituba viiele on juba väha aga kuuele oleks muidugi veel hullem.
Eelmistel päevadel ma tegin palju teiste vabatahtlikutega ja oma "Mentoriga" - see on poola meest kes aitab mind ja ta on väga lahe! Täna hommikul nt käisime turul ja ostsime mulle jalgrattast, yippie!
Mu töö hakkab alles kolmapäeval - nii et ma veel naudin oma vaba aega (kuigi mul on tõesti alati midagi teha!).

Kokku võttes läheb mul siin täiega hästi - ma olen ise ka üllatanud et kõik mulle nii väga meeldib aga ma olen muidugi ka väga õnnelik selle üle. Ja ma armastan nii väga et ma saan jällegi uut keelt õppida - ja mul on selline tunne nagu mu kogemus Eestis aitab mind sellega, ja üldse selle terve aastaga ! See on nagu teine vahetusaasta, kuigi see on ka väga teistmoodi! Muidugi ma ei ela poolakatega koos nagu Eestis eestlastega aga ma siiski loodan ja arvan et ma ühe kuu pärast oskan poola keelt rääkida, ja ma loodan samuti et ma siis ka eesti keelt veel oskan :). Aga kuna mul on plaanis aastavahetuseks Eestisse tulla, arvan ma et ma saan hakkama :D.

Ma ei tea küll millal ma järgmine kord kirjutan, kuna meil tõesti pole palju aega - ja samas on ka raske alati saksa ja eesti keeles kirjutada - aga ma üritan vähemalt kord kuus kirjutada, vaatame ;).

Kalli!
Anna

2 Kommentare: