Dienstag, 27. September 2011

Tagasi

Tere kõik . Ma aravasin et ma peaks kirjutama midagi teile, siis te saate nägeda kui palju ma juba oskan :) Tegelikult see ei ole nii palju, mõtlen mina, mida te mõtlede ? ( Need, kes saavad aru, peavad vaastama :D)Ma loodan nii et ma oskan lõpuks räägin ainult eeti keelt minu õega, kuna hetkel ma räägin veel palju inglise keel temaga aga minu ema , isa ja vanaemaga ma räägin varsti ainult eesti keelt, see on tore eks ole? Praegu ma ei tea mida ma saan kirjutada aga mulle meeldib kirjutada eesti keeles , siis ma olen nii tark. Nii, homme mul on ainult neli tundi see ei ole tõesti palju aga kui ma ei tee midagi pärast kooli siis mul on igav ja see ei ole nii hea. Noh ma pean kohtun kellega ja ma arvan et see on minu supportperson ja see oleks väga keeena. Ah ja, minu nädalalõpes Hiiumaal oli tõesti ilus - ja ilm oli nii tore. Maja minu pere sõprate oli kui vana aeas ja seal on väga kena sauna , me olime kaks korda sinna ja ma armastan sauna käia, kahjuks see ei ole nii lahe Saksamaal aga siin Eestis kõik käivad saunas ma arvan ja see on tõesti lahe . Wow, nüüd, kus ma näen kui palju ma kirjutasin - see ei olnud nii halb, aga tõesti - kaks või kolm või neli sõnad oli abiga, vabandust. Ja lõpuks veel kord: Ma armastan eesti keelt ja Eestimaad. <3

Gar nicht so schlecht oder :) Nichts, was ihr nicht schon wusstet, ausser dass Hiiuma sehr schön war, aber in Estnisch <3.



Die Sauna und der Brunnen (nichts mit fliessendem Wasser neene :) )

Das Haus .

Deine Lieblingspilze Papa :D



PS: Inglise oskavad kõik. Aga kes osab eesti keelt? Ainult lahedad.

2 Kommentare:

  1. haha jah, ainult lahedad oskavad eesti keelt!:D (aga, anna, tõesti, 'siis ma olen nii tark' - ma oskan naerda?:D:D) ok joke. ma armastan sind ;D

    AntwortenLöschen