Samstag, 25. Februar 2012

Mul kõige armsam oled sa

Gestern hatte Estland Geburtstag und wir alle schulfrei :).
Eile oli Eesi sünnipäev ja meil oli kõik vaba päeva :)

Eesti / Estland

Wir machen ja mit der Schule ein Musicla (Grease) und ich sing da natürlich mit , also nur so im Hintergrund. Und heute ist die erste Aufführung, ich hoffe alles geht gut. Ansonsten habe ich viel zu tun, aber mir gefällts <3

Me teeme ju kooliga muusikal (Grease) ja mina laulan kaasa. Ja täna on esimene etendus, ma loodan et kõik läheb hästi. Muidu mul on palju teha , aga mulle meeldib niimodi <3

Anna

PS: Die estnische Nationalhymne kann ich jetzt auch, die wird hier ja auch bei ALLEM gesungen. Und wir hatten mit dem Chor am Donnerstag 6 Mal die selbe Aufführung, jedes mal die estnische Hymne und Schulhymne, yey. Und sogar die Erstklässler haben die schon im Kopf!
Eesti hümn ma nüüd oskangi, see laulatakse(uuh ma arvan et seeon vale niimodi) ka kogu aeg. Ja meil oli kooriga neljapäeval 6 korda sama etendus, iga kord eesti hümn ja koolihümn,yey. Ja isegi väikesed juba oskavad hümni peast!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen